Oladdade mp3or suger.

Det var ett väldigt behagligt tempo på jobbet igår. Sånt gillas. Jag hoppashoppashoppas det är lika lugnt idag för idag vill jag kompa. I går var det nämligen… Tatatatataaaa! *och så en trumvirvel* UUUFCCCC Fiiiiiight Niiiiight! Ska helst sägas med Bruce Buffers röst. Allas vår (min i alla fall) favorit Cody McKenzie var upp i ringen igen. Hurra hurra hurra! Så jag vill alltså gå tidigare så vi så snart som möjligt kan kolla hur det gick!

Bytte morgonpromenaden mot morgonjogg idag. Efter två minuter tvärdog mp3spelaren. Så fick jag lyssna på mitt eget flås resterande 30 minuter. Det är tungt, hemskt hemskt tungt. Det är svårt att andas rätt på vintern förresten. In genom näsan. Ut genom munnen. Bara det att jag snorar så jävla mycket när det är kallt! Det blir lixom inte plats för tillräckligt med luft på grund av allt snor! I alla fall så var det skönt när det var över och jag fick sätta i mig lite protepulver och sen havregrynsgröt och kaffe. Nu ska jag relaxa en 40 minuter innan jag hoppar på järnhästen och galopperar till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0