Morgonpromenad och ett litet lik.

Jag försöker dra ner på mängden mjölk i kaffet. Det har lixom blivit så att jag nästan har 50/50. Det smakar mest bara ljummen mjölk då. Faktiskt inte särskilt gott. Har rätt nyss kommit hem från en promenad. Man får passa på, vädret är ju strålande idag också! Gick runt Himelstalund och vid en av parkeringarna låg en död kanin. Inte en hare, för den var liten och svart och halvlånghårig. Vem fan slänger sin döda kanin på en parkering? Jag blev jätteupprörd faktiskt!  Folk är fan i mig från sina sinnen!
  Och på grund av det skumma vädret har jag återfallit i mitt SMHImissbruk. Jag har redan varit inne på deras sida femsex gånger. Skapligt onödigt för så ofta uppdaterar dom ju inte. Men jag kan lixom inte låta bli! Måste kolla en gång till bara... Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med hela resten av dagen. Knepigt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske hade den rymt. Igår kanske den satt med bedjande ögon under ditt fönster, men blev ivägstirrad av Gimli. Man vet inte, det är svårt att veta allt.

2011-01-11 @ 10:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0