Jonna testar.

Jag har provat nått nytt idag. Oopsies, ett sorts ”bröd” utan kolhydrater. Det var inte alls dumt faktiskt. Speciellt inte för mig som inte kan ha vanligt bröd hemma eftersom jag äter upp det. Det är förvisso meningen att mat ska ätas, men kanske inte allt på en gång. Och äckligt bröd vill jag ju inte köpa! Så det blev Oppsies med lite trevligt pålägg till sen frukost. Det blir fyra plus av fem möjliga.



Sen hojade jag ner på stan för att träna men det sket sig för mitt medlemskap har gått ut. Så jävla värdelöst! Det vill jag ju inte förlänga nu eftersom jag funderar på att byta gym. I veckan ska jag i alla fall gå och reeka på stället jag funderar på att byta till och sen köpa ett kort där nästa måndag, om stället håller måttet. Till dess får jag väl jogga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0