Gårdagens "kvälls"aktivtet och lite fejkfunderingar.

Igår åt jag Janssons frestelse som Sven lagat. Han är bra på det. Riktigt bra. Synd att det är en sån där sak man lixom aldrig lagar förutom vid jul. I alla fall. Vi åt alltså Janssons frestelse och kollade på en film, Despicable me. Den var kanon! Jag kommer ihåg när det gjordes reklam för den och då tänkte jag ”Shit vilken skitrulle det där ser ut att vara!”. Ironiskt nog tänkte jag ungefär samma om Shrek. Jag hade fel båda gångerna, extra mycket fel om Shrek.

  Jag gick och la mig typ kvart över nio. KVART ÖVER NIO?! Vad är det för fel på mig?! Jag vet inte, jag vet helt enkelt inte. Hade ställt klockan på sju men blev så deprimerad av den nya blötsnön som fallit under natten att jag gick och la mig igen och sov till halv åtta. Har lixom fått in vanan att gå upp då den här veckan så ska försöka fortsätta med det.

  Nu på morgonen har jag läst lite bloggar och druckit kaffe. Jag läser en hel del träningsbloggar och jag ser ett tema på dom, förutom träning då. Temat är fejk. Det är fejknaglar, fejkläppar, fjekhår och fejkboobs. Idag stötte jag på en för mig helt ny fejkgrej. Fejkögonfrasar. Inte lös utan som hårförlängningsögonfransar. Dom blir jättevackra, det blir dom, men jag blir så sjukt jävla nyfiken på hur dom ser ut på riktigt!

På Gimli finns i alla fall inget fejkat. His aaaaall natural!


Jag behöver föresten bakplåtspapper, men affärerna öppnar inte fören klockan tio. Det är skandal! Får städa så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0