...

Rätt mycket promenerande idag. Först en morgontur med Kenzo i drygt en timme och sen en till på drygt en timme i Morris och Annsofies sällskap. Mina ben är användbara igen. Skönt! På väg hem från sista promenaden stannade jag till hos Sven på en kopp kaffe. Min andra kopp kaffe utan mjölk. Snacka om att ha mognat, va, va? Är det inte asvuxet att dricka kaffet svart?

  Ska sanningen fram var det inte bara för jag var kaffesugen som jag gick förbi Sven. Jag ville också slippa ta med Kenzo hem. Hon blir så jävla skitig! Så jag lämnade henne där med Sven. Hehe! Not cool, jag vet, men ändå.

  Fix fixa till en supersnabb lunch när jag kom hem för jag var ashungrig! Så det blev sallad med ägg och keso. I keson blandade jag ner lite Sambal Oelek, för närvarande min favoritkrydda. Kan verkligen användas till ALLT! Funderar på att prova ha i lite i nästa proteindrink. Värre än det redan smakar har jag svårt att tänka mig att det skulle bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0