Bra start på helgen.

Jag är lite uppspelt idag. Orsaken måste hemlighållas ett tag, av säkerhetsskäl. Eller nej inte av säkerhetsskäl men om jag berättar det kommer det skita sig, the story off my life lixom. Har tränat rygg idag. En åtta på 75 kg i marklyft. Ökning sen senast. Andra ryggpasset. Jag är rätt nöjd, bortsett från att jag kände mig totalt utmattad efteråt och mest ville lägga mig och dö. Uthålligheten är gone with the wind typ.

  I kväll har jag och Sven firat det onämnbara med ett par glas vin, hamburgare från Texas Long Horn och Kick Ass. Värt det helt klart. Men nu är klockan mycket och det är dags för mig att sova. Jag skojar inte. Jag ska gå och lägga mig. God natt fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0