Som man bäddar.

Godis, kakor och hemgjord pizza blev det igår. Mådde rätt piss på kvällen, sov askasst. Fast det kan bero på att jag sovit lite för mycket sista veckorna. I säng runt nio och upp vid sju. Typ tio timmars sömn per dygn, inte ens jag behöver fullt så mycket. Men efter en stadig frukost bestående av äggröra och skinka och två koppar kaffe känner jag mig som en människa igen.

  I eftermiddag har förhoppningsvis UFC 126 laddats ner och då hoppas jag få se Vitor Belfort kicka Anderson Silvas brasilianska but! Det vore awesome! Innan dess blir det benträning och det känns kalas. Jag gjorde nämligen den trevliga upptäckten att jag enligt min träningsdagbok i stort sätt ligger på samma vikt i knäböj som i juni förra året. Så nu är jag taggad som fan på att få upp vikten än mer! Jag tror jag tänker sätta som mål att göra en 3:a på 90 kg den 1:a juni. Dit är det gott om tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0