One mistake is all it takes.

Jag har varit på riktigt kast humör hela dagen. I morse kom jag nämligen att tänka på en incident som skedde tidigt i våras. Människan hade en annan människa på besök. Jag tänkte vara artig och skaka hand med henne, eftersom jag vet att det är så dom hälsar på varandra. Men jag slant lixom med tassen och den råkade hamna på henne ena tutte istället. Efter det blev jag typ stämplad som värsta pervort och människan går runt och varnar folk som kommer hit för att jag kan antasta dom genom att typ ta dom på bröna. Bara för att jag råkade slinta en ända gång!




// Amadeus


Kommentarer
Postat av: Håkan

I KNEW IT!!!!

2010-12-21 @ 20:32:05
URL: http://sniffthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0