Oföretagsamhet shall be day name.

Ibland är det så satans svårt att ta sig för just någonting alls. Jag sitter med min kaffemugg och glor på adventsljusstaken i fönstret, retar mig lite på den röda färgen och försöker komma underfund med vad den konstiga känslan jag har i magen egentligen betyder. Det går inget vidare, så jag pillar lite på den torra mossan och stör mig lite mer på den röda färgen.

  Ute börjar det redan bli mörkt. En tur till ICA och Hemköp är det ända jag fått till av utomhusvistelse idag. Resten av dagen har jag spenderat inomhus, i stor utsträckning stillasittande. Det fortsätter knäppa i knät och jag vet ju varför men ids inte göra något åt det. Jag längtar redan efter helg. Längtar lite i allmänhet. Det är kanske längtan jag har i magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0