Fikapaus gör en kreativ.

Fem nymålade hyllplan står lutade mot garderobsdörrarna. Jag känner mig lätt bohemisk när jag hasar runt i mina tofflor och färggranna jättestora målartshirt. En kaffekopp i ena handen och färgfläckar på den andra.

  Trots röran, för rörigt är det- badkaret är fullt av konsoler och Stolen och i hallen står pärmar, tidningsställ och lådor överallt. På matbordet står det burkar och glasformar och kaktusar och ibland en missnöjd katt som inte riktigt får plats. I köket trängs knivställ med grytunderlägg, diskställ, karaffer och penslar- känner jag mig alldeles avslappnad. Bortsätt från en något stel rygg.


Kommentarer
Postat av: emma ce

Svar: Haha, det låter som en alldeles perfekt plats att ha sitt köksbord vid :)



Och oj vad missnöjd han var. Han gav mig sina ledsna, puppy eyes-blickar och hoppades att jag skulle ta bort den där illa kvickt! Så efter fotot blev han nöjd igen ^^

2010-12-06 @ 13:48:36
URL: http://emmasetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0