Amadeus recenserar.

Nu ska jag betygsätta ett par olika sovplatser. Utifrån läge, bekvämlighet och tillgänglighet kommer jag ge dom ett betyg från en till fem kattassar.

Först ut: Handfatet.
Detta handfat har en lätt rundad form i framkant men är tyvärr väldigt rak i bakkant. Det gör att det är relativt svårt att hitta en riktigt bekväm sovställning. Det är också väldigt kyligt precis när man lägger sig men om man ger det lite tid värms porslinet upp och blir mycket behagligt. Läget är inte det bästa. Alldeles för nära toaletten och för långt ifrån händelsernas centrum: kylskåpet. Tillgängligheten är dock mycket god, det är i stort sätt alltid ledigt.
Handfatet får två tassar av fem möjliga.



Bordet:
Tillängligheten är på sin höjd hyfsad. Här får man ofta trängas med allehanda föremål och individer. Men får man ha det för sig själv är bekvämligheten mycket bra, speciellt för den som gillar ett lite fastare underlag. Läger är också väldigt fördelaktigt. Det är mycket nära till kylskåpet. En aningen längre till toaletten. Det ända som drar ner betyget på läget är att det kan dra kallt från balkongdörren.
Fyra tassar av fem möjliga.


Bokhyllan:
Tillgängligheten är fenomenal! Det samma gäller utsikten. Här ifrån ser man i stort sett allt värt att se. Man känner sig lite som king of the world. Ända nackdelen är den begränsade ytan och draget från balkongdörren.
Fyra tassar av fem.



Det var allt för denna gång. Jag återkommer med fler recensioner framöver. Så håll ögonen öppna!
//Amadeus, din sängprovare i etern


Kommentarer
Postat av: Håkan

Jag har ett djävligt fräsigt träd på mitt revir som jag skulle vilja ha recenserat. Jag anar dock att du inte är så värst bevandrad med den typen av ting och kanske inte riktigt vet hur du ska göra för att komma upp i det. Den biten behöver du emellertid inte oroa dig ett dugg för kan jag förtälja, jag kommer nämligen att hjälpa dig på traven så att säga... Välkommen!

2010-12-18 @ 21:21:41
URL: http://sniffthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0