Kom ihåg: Tvättmedel och grädde.

Vissa saker är det helt hopplöst att komma ihåg att köpa fören dom är helt slut. Tvättmedel, toalettpapper, kaffe och svartpeppar är fyra såna saker. Jag hade tvättid sju i morse och då var förstås tvättmedlet slut. Ingen katastrof eftersom jag hade rätt lite tvätt så jag hann bli klar ändå, fast irriterande i alla fall. Inte lika irriterande som att ha slut på kaffe. Eller grädde att ha i kaffet. Ja jag kör med grädde i mitt kaffe. Det är gott! Men i morse fick det bli svart. Inte på långa vägar lika gott men rätt mycket tuffare. Helst ska det vara riktigt becksvart, och trögflytande. Som typ tjära. Dricker man sånt kaffe är man fan asball! Jag gör det inte, men så är jag ju inte asball heller.

  Tränade rygg idag. Blev inga särskilt tunga marklyft för jag har träningsvärk i baksida lår sedan onsdagens knäböj. Dom var tunga, för mig i alla fall. En 4:a på 85 kg. nu får jag nog backa ett steg så ligament och leder hinner med. Kände av knäna rätt bra och om dom pajar, ja då går värden under och jag måste ta livet av mig. motsägelsefullt. Om världen går under borde jag med göra det.

  Imorgon ska jag på kallas hos Annsofie. Det blir smörgåstårta igen. Jag har köpt en present som jag inte slagit in själv. Det är därför den är så fin. Inslagningen alltså. Själva presenten är inte så märkvärdig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0