Sovasovasovasängsängsäng.

Jag fick gå tidigare från jobbet. Men det var ju helt meningslöst för nedladdningen av Fight nighten gick så jävla långsamt att det var ungefär ett decennium kvar när jag trillade in hos Sven typ kvart i fyra. Vilken fruktansvärd besvikelser! Jag dog nästan! Kollade på lite American dad istället och blev på lite bättre humör. Går lixom inte att bli annat av den serien. Jag önskar jag var Stan!

  I alla fall så gick jag hem och efter en snabb uppröjning blev jag sittande vid datorn och önskade att klockan var senare så jag kunde få gå och lägga mig. Det är fan illa när man verkligen bara längtar efter att det ska bli sängdags. Det är det faktiskt. Dessutom har godissuget suttit som en tumme i ögat på mig hela dagen, fast jag vet att det bara är ett utslag av att jag är uttråkad. I stort sett varenda känsla jag har uttrycker sig i söt- eller matsug.  Typ illamående får mig att vilja äta. Ja till och med den där spymättnadkänslan man får när man ätit för mycket får mig att vilja ta bara en liiiiiten bit till, eller två.

  Jag insåg i alla fall att jag var tvungen att göra något för annars skulle jag oundvikligen hamna på videobutiken med en godispåse stor som Angola i näven. Blev en joggingtur till. Med laddad mp3spelare. Funkade. Nu ska jag ligga och flyta i badkaret en stund och sen får jag äntligen äntligen göra som Gimli, inta sängläge. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0