Planering är A och O.

Jag sitter dessutom med dagens andra kopp kaffe, det är fördelen med små koppar, man kan ta två och ändå bara vara uppe i koffeinmängden av en, och planerar dagen. Som jag redan nämnt är ett av mina långsiktiga mål för året att komma i form igen. Därför blir det en ny kategori här, jag kunde inte komma på nått bra namn på den dess värre, så återkommer med det.

  Jag har börjat med maten och det har gått över förväntan. Det är annars min svåraste bit. Jag äter nämligen allt. ALLT. På riktigt. Det behöver inte vara gott, jag behöver inte vara hungrig eller ens sugen. Jag äter det ändå. Det behöver inte ens vara ätligt egentligen, typ lite folie från falafelrullen. Jag är som en kastrerad labrador kan man säga, alltså ÄNNU värre än en vanlig labrador.

  Hur som helst, nyttigt är också gott, i lagom mängd och det är det jag jobbar hårdast på just nu. Vi bor trots allt i Lilla landet Lagom så hur svårt ska det vara? Två morgonkoppar kaffe är lagom. Nu: Till gymmet. Det är sant. Jag tänker gå till gymmet och morgonjogga. Det trodde jag ALDRIG någonsin skulle hända. Men utan hund finns det ingen anledning att gå toe to toe med ett väder på krigsstigen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0