”Ja jag äääälskar att laga mat…

…men inte till mig själv. Det är ju såååå tråkigt!”. Say whaaaaat? Jag älskar att laga mat enbart till mig själv. idag har jag bjudit mig själv på en lyxig sallad med kallrökt lax, avokado, fetaost och en skiva honungsmelon. Najs!


Över lag förstår jag inte vissa människors nästan maniska behov av ständigt sällskap. Jag blir mest bara trött. Som igår när jag var på liten tjejmiddag hemma hos en kompis kompis. Missförstå mig rätt det är jättetrevligt men efter några timmars umgässande (umgås i plural) ser jag fram emot lite kvalitetstid på tu man han med yours truly.

  I alla fall, tjejmiddag igår. Jag var femte hjulet under båten kan man säga för dom andra tre hade känt varandra sen typ livmodern. Två stycken bokstavligen talat, dom är tvillingar (tvåäggs) så till och från kände jag mig som ett stort frågetecken eftersom dom pratade massa gamla minnen. Ett tag pratades det barn också, ett rätt långt och intensivt tag. Det slutade med att jag på natten drömde att jag var gravid (igen) och på nytt skulle behöva ringa jobbet och be om mammaledighet. Crazy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0