Att göra listor man inte tänker följa är ju rätt meningslöst.

Nu sitter jag här, uppe för andra gången idag, med min Erikshjälpenkaffemugg för tio kronor som jag inte riktigt knutit an till. En bra och personlig kaffemugg är ett måste. Nu blir det lite tjatigt för det här har jag nämnt förr men sedan Amadeus hade sönder min blå knubbiga keramikmugg från Marocko har jag letat efter en ersättare. Jag trodde sökandet var över, men icke. So the hunt shall continue! Jag funderar på att åka upp till morsan medan hon är på semester och stjäla hennes, hon har en likadan.


Här om dagen läste jag en artikel om hur ofta vi ljuger i våra relationer. 2-5 gånger om dagen. Vita små lögner som lixom skulle smörjer relationenen. Som vanligt var det massa rikspuckon som kommenterat saker som ”Måste man ljuga för varandra är det inte riktig kärlek” eller ”Ärlighet varar längst! Om alla bara var ärliga skulle vi inte ha några krig!” och som medhåll på den sista ”Jag vet av egen erfarenhet att det är sant!”. Och jag tycker ju det är komiskt men samtidigt blir jag så irriterad på att folk är så jävla dumma i huvudet att jag vill åka hem till dom och sätta eld på en papperspåse med hundskit placerad på deras förstutrapp. Fast det var inte riktigt det jag tänkte komma till. Det jag skulle komma till var att det är alldeles för mycket skit på aftonbladet.se nu för tiden. Dom borde byta namn till dassblaskan.se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0