Vinter när den är som bäst.

8-10 minusgrader är för visso rätt kallt, men jag kan inte riktigt tycka illa om vintern när det är strålande sol och snöglitter så långt ögat kan nå. Kenzo och jag gick runt Himpa. Eller jag gick, Kenzo med snösurfade. Ut i den djupaste snön for hon med huvudet före som en liten plog. Men så frös hon rejält när vi kom in från turen också. Själv frös jag inte alls. Länge leve termobrallan!

 

Igår gick titelmatchen mellan GSP och Kos. Så vi såg den idag, hemma hos Sven. Det gick som vi hoppats. GSP fullkomligen utklassade Kos. I fem raka ronder. Det var alldeles fenomenalt att se!=D Trist att det är över, men skönt oxå, det var lite väl nervigt där ett tag innan lixom. Nu ska jag gå och lägga mig och se på Shrek 2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0