The intruders.

Som ni redan vet är vi invaderade här hemma. Efter kort överläggning med mig själv på mitt kontor bestämde jag mig för attityden nonchalant ointresserad och resten av kvällen låg jag i mitt klösträd.

  Människan och jag gick och la oss ganska tidigt. Vi är måna om att få många timmars sömn. Men bara ett par timmar senare väcktes vi av ljudet av hulkningar, spyhulkningar. På nattduksbordet satt katten och jobbade på en riktig jättespya! Som tur var så landade spyan på golvet, mellan sängen och nattduksbordet. Människan började torka upp och medan hon gjorde det smög den lömska Katten upp bakom henne i sängen för att lägga ännu en spya!

  Jag har aldrig sett människan rör sig så fort! På första hulkningen snodde hon runt, snabb som en virvelvind, greppade Katten och skickade iväg henne i en båge ut på golvet. Där landade hon, Katten, och ännu en spya, i alla fall Katten såg riktigt snopen ut. Resten av natten sov jag riktigt dåligt alltså. Hela tiden på spänn inför nästa spyattack.

  Den kom aldrig. Istället kom något ÄNNU värre. En obehaglig lukt. Vi spårade den till köket. Där satt Maya med ett uttryck av skam och förnöjsamhet i sitt minatyransikte. Hon hade BAJSAT i diskhon! Det är bara SÅ sjukt! Jag vet inte vad vi ska ta oss till nu. Renovera köket, flytta, hedersmörda henne. Hon har verkligen dragit skam över familjen!

FINN TVÅ FEL!!



Greatings from Hell!
//Gimli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0