Sura saker.

Här sitter jag och c-vitaminboostar mig själv med färskpressad apelsin- och citronjuice. Det är gott och surt och jag hoppas att det ska ta död på ondskefulla baciller och dåligt humör. Jag vet inte riktigt vad det beror på, men senaste dagarna har jag känt mig riktigt grinig. Det är jättekonstigt för två trevliga saker har hänt och det är fan i mig mer än det normalt händer på ett halvår annars! Och snart kan jag ju skicka hem ”Den stora skammen” och Katten till Sven, ytterligare en anledning att glädjas. Men det vill lixom inte ta sig riktigt. Glädjen alltså. Jag känner mig mest bara sur och irriterad och tycker folk är ena jävla svin. Så konstigt det kan bli lixom. Nu ska jag natta mig själv med Shrek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0