Polaren Stinky på besök.

Hade besök igår. Av Miss Stinky. Först satt vi och snackade lite om vad som hänt sen sist. Inte mycket tydligen. Hon mest bara satt där och stirrade med sin lite tomma, svarta blick. Sen kollade vi andra på UFC (Ultimat Fighting championship) medan Stinky mest bara låg och luktade. Först låg hon i en av mina människors knä och det tillät jag ett tag för det kan vara skönt att inte vara the center of attention ibland. Sen började jag tycka synd om människan vars kläder skulle börja lukta som Miss Stinky så då tog jag över. Plus att det var dags för huvudnumret och då vill man helst sitta på första parkett.



Nu ska jag jobba. Extraknäcker som badvakt då och då. Mer om det en annan gång.

//Gimpa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0