Planer för 2011.

Människan verkar inte vara på så strålande humör idag. Men det är inte så konstigt för ”Den stora skammen” envisas med att sitta i hennes knä. Rätt självklart att man känner sig lite hängig då. Hon gjorde föresten en repris av det onämnbara igår. Herregud! Det har gått så långt att till och med Katten bytt över from the poop side.

  Hur som helst, idag har jag legat och slipat på min plan för år 2011. Jag tycker jag lyckades väldigt bra med året som var så jag kommer nog inte göra så många förändringar. Varför bryta ett vinnande koncept liksom?


Kommentarer
Postat av: Giz

sv: hahah ja, katten tycker vi ska vara nöjda med att vi får bo hos den... ;D

2010-12-27 @ 12:15:32
URL: http://SweGizmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0