Nysnö och olika typer av mål.

Det kommer mer snö. Det faller rakt ner utanför fönstret. Alldeles tyst och stilla i stora flingor, på det där allra bästa sättet. Och jag sitter där innanför på jobbet och lider egentligen inte alls men när Ammar ringer och undrar hur jag ställer mig till att gå lite tidigare kanske? Så ja då är ju inte jag den som säger nej. 30 minuter är ju ingenting ändå! Vad blir det efter skatt lixom? Knappt ens en latte på stan! Så jag tar mina grejer och skuttar ut i snöyran.

  Hem till Sven pulsar jag och cykeln. Cykeln får vänta utanför medan vi tar kaffe och sen te över, eller framför snarare, lite tvserier. TUF naturligtvis och sen ett Criminal minds. Och nu är jag hemma och borde fixa något att äta men jag har ingen aning om vad. I kylen finns just inget alls användbart och jag är egentligen mer sugen på att finputsa måleriet än att laga mat. Men för bästa resultat bör måleriet få vila, så det får väl bli en måltid trots allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0