Dagsutflykt till metropolen Mjölby.

Som jag nämnde igår så har jag varit på äventyr idag. Ett besök i Mjölby. Den äventyrliga biten låg i resan dit och hem. Den skedde nämligen med... Kommunala färdmedel!! Vilket som alla pendlare vet är rena lotteriet så här års. Otroligt nog tog jag mig både dit och hem utan större missöden. Fast hemresan gick med buss och tog en jävla tid! Så jag roade mig med att skicka sms om min fantastiska Mjölbyupplevelse och blev synnerligen missnöjd med den lama respond jag fick. ”Vad kul.”, ”Så trevligt.” eller inget svar alls. Bara Annsofie visade upp den entusiasm jag förväntat mig.

Här kommer lite bilder från besöket.


Kommentarer
Postat av: Majje

JAG fick inget sms :(

Nu ska jag infektera din dator med dödligt virus bara därför. Hej hej

2010-12-18 @ 20:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0