Amadeus skönhetsskola del 1.

Att vara snygg är jävligt viktigt. Själv är jag naturligt snygg men inte ens det håller i längden. Eller jo det gör det ju faktiskt på en katt, men knappast på människor. Människor blir helt klart fulare ju äldre dom blir. Fast i början är dom inte så snygga heller, det har jag sett med egna ögon… och egentligen, dess emellan är dom flesta människor också rätt fula. Ingen jag träffat har kunnat möta sig med mig.

  För att behålla min ungdomliga fräschör ser jag till att få mycket sömn. Minst sexton timmar per dag. Det här är en sovstil jag vill rekommendera då den både är klädsam och stretchar ut kroppen på ett behagligt sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0